Завдання 1. Подати у словесній і графічній формах алгоритм знаходження величини виразу (a – b)∙(c – d), де a, b, c, d — дані дійсні числа.
Завдання 2. Є посудина місткістю 8 л, заповнена рідиною, і дві порожні посудини місткістю 5 л і 3 л. Подати у словесній і графічній формах алгоритм одержання в одній з посудин 1 літру рідини і повідомлення, в якій саме.
Завдання 3. Обчислити шлях за швидкістю і часом руху. Записати алгоритм у словесній та графічній формі.
Завдання 4. Щоб не запізнитися на наступний урок, семикласник має навчитися складати свої речі в рюкзак за 15 секунд. Обчисліть згідно з поданою блок-схемою, скільки разів встигне скласти свої речі семикласник за x хвилин перерви при x = 10, 15, 20.
Завдання 5. Складіть блок-схему алгоритму обчислення виразу a2 + b2.
Завдання 6. Намалювавши будинок з димарем, виконайте алгоритм, поданий блок-схемою.
Завдання 7. Виконайте алгоритм, поданий у словесній формі:
1) прочитай слово «інформатика»;
2) виділи й запиши закінчення;
3) виділи й запиши основу;
4) виділи й запиши корінь;
5) виділи й запиши префікс;
6) виділи й запиши суфікс.