Планування уроків інформатики
для 4 класу
Відповіднодо чинної навчальної програми
“Інформатика для загальноосвітніх навчальних закладів 2-4 класів”.
№ | Зміст програмового матеріалу |
Тема 1. Графіка | |
1 | Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп’ютерами та даними. |
2 | Електронні карти. Режими перегляду карт. Віртуальні подорожі сузір’ями, планетами, материками, океанами. |
3 | Доповнення власної карти мітками (за матеріалами природознавчого характеру рідного краю). |
4 | Схеми, діаграми на матеріалі інших предметів. |
5 | Робота в середовищі графічного редактора: змінювання зображень з використання функцій обертання, зміна кольору фігур та кольору фону. |
6 | Обробка фото: інструменти освітлення, кольору, обертання, обрізання тощо. |
7 | Створення колажу із зображень. |
Тема 2. Текст | |
8 | Орієнтування в списку книг електронної бібліотеки. Пошук літератури за назвою, автором/авторкою, мітками. Зміст твору. Закладки, коментар (помітки) у творі. |
9 | Середовище текстового редактора. Поєднання елементів на аркуші текстового документа: взаємне розміщення тексту, зображень, схем. |
10 | Абзаци, посилання, заголовки, зміст. |
11 | Вдосконалення текстів через виділення кольором, шрифтами фрагментів тексту, окремих слів. |
12 | Списки. Послідовні списки у текстах. |
13 | Таблиці. Доповнення готових таблиць. |
14 | Змінювання та доповнення текстів з таблицями, зображеннями, схемами. |
Тема 3. Співпраця в Інтернеті | |
15 | Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням. |
16 | Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування. |
17 | Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті. Рівні доступу до навчальних матеріалів. |
18 | Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі тощо). Коментування та відгуки до створених однокласниками/однокласницями продуктів. Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. |
19 | Сучасні пристрої для співпраці. |
Тема 4. Алгоритми з розгалуженням і повторенням | |
20 | Алгоритми з розгалуженням. |
21 | Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови. |
22 | Алгоритми з циклами. |
23 | Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей. |
24 | Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою. |
25 | Використання логічних висловлювань з «якщо – то…». |
26 | Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей |
Тема 5. Текст (6 год.) | |
27 | Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами. |
28 | Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації. |
29 | Складові комп’ютера. |
30 | Пристрої введення та виведення інформації. |
31 | Зберігання інформації. Носії інформації. |
32 | Кодування інформації. Кодування та декодування інформації. |
33 | Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією. |
34 | Повторення і систематизація навчального матеріалу за ІІ семестр. |
35 | Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |