Урок №6
Тема: Практична робота №2 Конфігурація комп’ютера під потребу користувача
Матеріал для вивчення
Призначення складових комп’ютера;
типову архітектуру персонального комп’ютера;
основні характеристики запам’ятовуючих пристроїв, процесорів, моніторів, відеоадаптерів, принтерів.
У власній структурі папок створіть папку Практична робота 2.
Під час виконання практичних завдань пам’ятайте про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!
Завдання 1. Конфігурація комп’ютера (12 балів)
Запропонуйте, як обладнати комп’ютером робоче місце для:
учня на олімпіаді з комп’ютерної графіки;
співробітника бюджетної установи, який працюватиме в бухгалтерії;
учня, який буде використовувати мультимедіа та ігри;
студента навчального закладу;
офісного працівника, який працюватиме з великим обсягом документів, затративши мінімум ресурсів.
Призначення комп’ютера для обладнання оберіть із запропонованого списку.
Наведіть два приклади конфігурації. Укажіть загальну вартість обладнання.
Результати роботи подайте в презентації.
Завдання 2. Призначення комп’ютера (5 балів)
За конфігурацією комп’ютера визначте, які завдання можна виконувати на ньому. Для яких користувачів ви б його порадили? Запишіть свої висновки до тексту електронного листа та надішліть його на навчальну електронну скриньку, яку вкаже вчитель.
Система Процесор Intel(R) Core(TM) i5-2310 CPU @ 2.90GHz 2.90GHz
Установлена оперативна пам’ять (ОЗП): 8,00 Гб
Тип системи 64-розрядна операційна система на базі процесора х64
Перо та дотик Ввід за допомогою пера та сенсорний ввід недоступні на цьому дисплеї
Завдання 3. Пристрої введення та виведення (12 балів)
Створіть текстовий документ із рекомендаціями щодо придбання пристроїв введення та виведення даних. У документі передбачте назву пристрою, 2–3 приклади моделей і їх зображення, ціну та посилання на інтернет-магазин для можливого придбання, поради щодо завдань, які можна виконувати за допомогою цього пристрою. Потрібні відомості знайдіть в Інтернеті.
Домашнє завдання:
“Інформатика” підручник для 8 класу загальноосвітніх закладів (Морзе, Барна, Вембер)
Стор. 28-29; Оформити практичну роботу